zaterdag 4 oktober 2014

De boeken van september


Vanaf deze maand zal ik elke maand een blog posten over welke boeken ik die maand gelezen heb. Omdat het er nogal veel zijn, zullen ze niet allemaal gerecenseerd worden. Ik ga mijn best doen om er volgende maand meer recensies bij te kunnen voegen!
 
2. Marie Lu - Prodigy
3. Marie Lu - Champion
4. Jennifer Armentrout - Origin
5. Jennifer Armentrout - Opposition
6. Heather Dixon - Entwined
8. Michael Grant - Lies
9. Michael Grant - Plague
10. Kody Keplinger - The DUFF
11. Nora Roberts - Storm Warning
12. Nora Roberts - Temptation
13. Joss Stirling - Storm and Stone
14. Michael Grant - Fear
15. Michael Grant - Light
16. Nora Roberts - Impulse
17. Nora Roberts - The Best Mistake
 
Het slechtste boek wat ik deze maand heb gelezen is zonder meer Entwined. Ik heb het na minder dan honderd bladzijden opgegeven. Het was supersaai, echt niet normaal. Misschien had ik er te hoge verwachtingen van. Ik moet stiekem toegeven dat ik de film 'Barbie en de twaalf dansende prinsessen' nog leuker vond dan dit boek (Ja, ik keek vroeger barbie-films met mijn zusje).
Het beste boek van de maand is wel een lastige keuze. Dan twijfel ik toch wel tussen Legend en Plague.
 
Ik ben net begonnen in Alienated van Melissa Landers. Verder wil ik deze maand onder andere The Scorch Trials en The Death Cure van James Dashner, Dag 21 van Kass Morgan en Before I Fall van Lauren Oliver gaan lezen. Hierover later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen