vrijdag 17 oktober 2014

Ik ben fan van... Kesington Kross!

Nadat ik het nummer Gimme Your Love in de film 'act like a man too' had gehoord, was ik eigenlijk gelijk verkocht. Met de hoop dat dat niet het enige leuke nummer was (dat gebeurd nog wel eens), sloeg ik aan het zoeken. Maar ik werd niet teleurgesteld. Ik ontdekte een EP met heerlijke nummers. Nu is het vooral wachten tot deze man met een album komt. Hopelijk staat daar ook het nummer The Lights op, wat ook te horen was in 'act like a man too'.
De muziekstijl van deze Amerikaanse singer-songwriter slash producer is het beste te omschrijven als R&B met een vleugje Rave. Redemption is hier een voorbeeld van met zijn lekkere relaxete melodie en de ge-wel-dige stem van Kes. Het wordt vergeleken met Frank Ocean, maar ik vind het ook wel wat weghebben van Prince, wat goed te horen is in het nummer Carry On.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen