maandag 1 december 2014

De boeken van november

 awesome, beautiful, books, coffee, cool, cosy, cozy, cute, fall, fashion, girl, happy, harry potter, hipster, home, indie, indie rock, inspiration, life, live, love, read, summer, sweet, tea, vintage, wild, winter, young, youth

Deze maand heb ik genoten van een aantal nieuwe boeken, maar heb ik ook een paar oude boeken uit de kast gehaald om ze opnieuw te lezen. De temperatuur gaat omlaag en de verwarming gaat weer aan, des te fijner om met een deken, een pot thee en een goed boek weg te kruipen en de wereld even te vergeten. Wil je weten wat ik in oktober heb gelezen? Klik dan hier.

1. Jill Williamson - Captives
2. Jill Williamson - Outcasts
3. P.C. Cast & Kristin Cast - Marked
4. P.C. Cast & Kristin Cast - Betrayed
5. P.C. Cast & Kristin Cast - Chosen
6. P.C. Cast & Kristin Cast - Untamed
7. Donna Freitas - The Tenderness of Thieves*
8. Lamar Giles - Endangered*
9. Sharon Cameron - Rook*
10. Rosamund Hodge - Cruel Beauty
11. P.C Cast & Kristin Cast - Hunted
12. P.C Cast & Kristin Cast - Tempted
13. P.C Cast & Kristin Cast - Burned
14. Sara Raasch - Snow like Ashes
15. Kerstin Gier - Silber: het tweede boek der dromen
16. Griffin Ondaatje - The Mosquito Brothers*
17. Liz Kessler - Read Me Like a Book*
18. Kasie West - Pivot Point
19. Kasie West - Split Second
20. Carrie Ryan - The Forest of Hands and Teeth
21. Jenna Black - Glimmerglass
22. Jennifer Armentrout - Bitter Sweet Love
23. Jay Clark - Finding Mr. Brightside*
24. Jennifer Armentrout - Sentinel

The Tenderness of Thieves was voor mij echt een teleurstelling. In het begin was het echt spannend. Er zit wel een dalende lijn in het verhaal, het komt nauwelijks op gang. Een spanningsboog was er niet. Tussen Handel en Jane bloeit een liefde op die ik niet voel. Het is naar mijn gevoel zo afstandelijk geschreven dat de gevoelens niet overkomen.

Ook van Rook had ik meer verwacht. De cover is hartstikke mooi en de flaptekst sprak me erg aan maar ik kwam gewoon niet door het verhaal heen. Hoe erg ik ook mijn best deed, ik moest pagina's telkens opnieuw lezen en de informatie bleef gewoon niet hangen.

De huis van de nacht-serie, was echt een eye-opener voor me. Door dit voor de tweede keer te lezen en dan alle boeken vlak achter elkaar, begreep ik veel meer van het verhaal en vond ik de boeken stuk voor stuk veel leuker dan eerst. Nu ben ik alleen maar nieuwsgieriger naar de vijf delen die ik nog niet heb gelezen!

Snow Like Ashes en Silber deel 2 waren toch wel de leukste boeken van deze maand. Vandaar dat je van beiden een recensie kan vinden op deze blog.

Er zijn ontzettend veel boeken die nog op mijn to-read list staan. Zoveel dat ik me afvraag of ik ze ooit allemaal gelezen krijg. Met de kerst in aankomst, wil ik alvast graag in de stemming komen door wat ik lees. Vandaar dat ik onder andere My True Love Gave To Me van Stephanie Perkins, The Black City-trilogie van Elizabeth Richards en een winterverhalenbundel van Nora Roberts wil lezen.

*Manuscripten gelezen voor Blossom Books of Kluitman

1 opmerking:

  1. Hello Kelsey. So good to know you through your profile on the blogger. I am glad to stop by your blog and the post on it. Though I do not understand what you have written on the post but this gives me an opportunity to share with yiou about the opportunity you can have of coming to Mumbai, India on a short / long term missions trip to work wiith us in the slums of Mumbai, India amongst poorest of poor. I am in the Pastoral ministry for last 35yrs in the great city of Mumbai a city with great contrast where richest of rich and the poorest of poor live. We reach out to the poorest of poor with the love of Christ to bring healing to the broken heated. We also encourage young people as well as adults from the West to come to MUMBAI on a short / long term missions tirp to work with us during their vacation time. We would love to have you come with your friends to work with us in the slums of Mumbai during your vacation time. I am sure you will have a life changing experience. Looking forward to hear from you very soon. My email id is: dhwankhede(at)gmail(dot)com and my name is Diwakar Wankhede. God's richest blessings on you.

    BeantwoordenVerwijderen